Asistenta clienti
CONDITII ASISTENTA TEHNICA
1. MENTIUNI IMPORTANTE
Pentru a evita orice incovenient in folosirea produsului achizitionat, va rugam sa cititi cu atentie manualul de utilizare inainte sa contactati Centrul Asistenta ELECTRIC POWER S.R.L.
Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei/placutei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. În cazul în care nu ati primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de ELECTRIC POWER S.R.L. îl puteti solicita oricând la adresa: asistenta@voltmag.ro
Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca întruneste conditiile de garantie/care este perioada de garantie contactând via email: asistenta@voltmag.ro
2. GARANTIA PRODUSELOR
Produsele comercializate de magazinul online - VOLTMAG provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de catre Centrul Asistenta ELECTRIC POWER S.R.L. sau a partenerilor sai.
În cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie asigurata de catre ELECTRIC POWER S.R.L.. Conditiile de acordare a garantiilor, în acest caz, pot varia în functie de producator si sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel national ELECTRIC POWER S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, în calitate de VANZATOR conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.
Termenii si conditiile de garantie sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata în certificatul emis de producator / importator si începe sa curga de la data înscrisa în factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de catre ELECTRIC POWER S.R.L..
Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta VANZATORULUI lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului în stare normala de utilizare, respectiv data notificarii în scris în vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator. Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate în termenul de garantie legala de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau atunci când durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute în termenul de garantie legala de conformitate depaseste 20% din durata acestui termen, la cererea CUMPARATORULUI, vor fi inlocuite de VANZATOR. Totodata, produsele de folosinta indelungata care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data preschimbarii produsului. Drepturile conferite în baza garantiei comerciale sunt în conformitate cu prevederile legale.
Operatiunile efectuate de service în perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie. Termenul maxim de solutionare este de 30 zile calendaristice de la data la care CUMPARATORUL, dupa caz, a adus la cunostinta ului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul ului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore. Reparatiile in perioada post garantie pot dura între 10 – 90 zile.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
a. depanarea/reparatia produsului;
b. înlocuirea partiala sau integrala a produsului;
c. înlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu acelasi model;
d. returnarea contravalorii produsului în situatia în care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
3. RESPONSABILITATILE CUMPARATORULUI
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
a. s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si/sau modificat de personal neautorizat;
b. numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
c. sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
d. produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare în conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, patrunderea de lichide, metale sau alte substante în interiorul echipamentelor, etc;
e. incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
4. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANTIE
Inainte de aducerea / expedierea produsului pentru garantie va rugam sa completati formularul de asistenta in garantie Formularul de SERVICE de forma ATEP XXXXX iar dupa primirea confirmarii inregistrarii sa ne aduceti/expediati produsul catre Centrul Asistenta ELECTRIC POWER S.R.L.:
În cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "ÎN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". In cazul in care echipamentele nu pot fi deconectate de la instalatie, aparate care asigura o continuitate in servicii sau expedierea acestora este imposibila, ELECTRIC POWER S.R.L. va asigura interventia in garantie modalitate on-site, costurile pentru transport si cazare personal tehnic vor fi suportate de catre CUMPARATOR.
Produsele aduse sau expediate cu mentiunea in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse/expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si însotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al produsului emis catre ELECTRIC POWER S.R.L. care însoteste factura sau este a fost transmis online, via email, CUMPARATORULUI.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi aduse, personal, de catre client sau pot fi expediate la adresa: ELECTRIC POWER S.R.L., Soseaua Pacurari 130 Bis, 700547-Iasi catre Departamentul de Service.
Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este: Luni - Vineri: 08:30 - 12:30 13:30-17:30
În cazul în care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier telefon: 021-9336 sau completand formularul on-line aici; DPD telefon: 031.824.9090 sau contactand aici sediile locale si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de CUMPARATOR. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "ÎN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul/produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie/aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea solutionarii garantiei revine în sarcina CUMPARATORULUI, expedierea se poate face prin intermediul societatilor de curierat Fan Courier sau DPD. În eventualitatea în care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costul de diagnosticare a produsului.
5. ASISTENTA TEHNICA POST GARANTIE
ELECTRIC POWER S.R.L. asigura asistenta post garantia pentru toate produsele comercializate prin magazinul on-line VOLTMAG. Costurile acestor operatiuni vor fi suportate de catre CUMPARATOR prin acceptarea devizului de reparatie inainte de activarea asistentei tehnice. Pentru solicitari de asistenta post garantie completati formularul de mai sus.